Eiwitstoffen die een maaltijd vervangen. Beoordeling.

[Totaal: 0    Gemiddelde: 0/5]

Vervanging van maaltijden

Heeft u een probleem met het bijhouden van de limiet voor calorie-inname tijdens ontbijt, lunch en diner?Of heb je het moeilijk om je snacks onder deze gezonde limiet te houden – 100 – 150 calorieën per maaltijd – te veel eten en te veel eten is een van de moeilijkste delen van afvallen in het proces van afvallen, en dat is de reden waarom veel diëten zijn opties voor maaltijdvervanging. We hebben alle mogelijke gezonde alternatieven getest in medische tijdschriften en onderzoeksrapporten vanuit elke hoek om de feiten te vinden. U hebt het recht om te weten wat u beslist wanneer u kiest voor een eiwitvervangende maaltijd.

Eiwitvervanging – waar gaat het over?

Een maaltijdvervanger is een voorverpakte maaltijd, reep of shake om traditionele maaltijden te “vervangen”.Deze vervangingen zitten vol vitaminen en voedingsstoffen die je nodig hebt. Het International Journal of Obesity, een wetenschappelijk tijdschrift over zwaarlijvigheid en gezond eten, stelt dat “dergelijke interventies veilig en effectief kunnen bijdragen aan significant permanent gewichtsverlies en gewichtsrisicofactoren kunnen verbeteren”. Studies geanalyseerd door het International Journal of Obesity hebben zich natuurlijk gericht op het gedeeltelijk vervangen van maaltijden door eiwitsubstituten, in plaats van het volledig vervangen van gerechten door stoffen in de vorm van voedingsmengsels. .Vergeet niet dat de calorieëndoses per merk en product verschillen, dus moet u het etiket controleren voordat u het koopt, of het overeenkomt met uw plan voor gewichtsverlies of als u een specialist heeft om het voor u te doen.arts of diëtist.

Gedeeltelijke vervanging van gerechten met voedselvervangers en totale vervanging van voedsel door voedingsstoffen

Veel voedingsdeskundigen beschouwen het volledig uitwisselen van voedingsmiddelen voor voedingsstoffen in de vorm van eiwitmengsels als een goede oplossing. Helaas, te veel. Dit betekent dat ze elkaar vervangen.ELKEEen standaardmaaltijd met de optie van een volle bar, cocktail of shake. Dit is echter niet het geval met de vervangende producten in kwestie. Als u onderweg bent of geen tijd hebt om een voedzame lunch in te pakken of een gezonde lunch te bereiden, kunt u natuurlijk vervangende maaltijden gebruiken in plaats van een maaltijd; dit zou echter een extra optie moeten zijn, en geen volledig dieet op basis daarvan; een ander alternatief in het geval van het debat onder de titel van gedeeltelijke versus totale maaltijduitwisseling, is eiwitpoeder. Sommige maaltijdvervangers in de vorm van eiwitpoeder, of zelfs weiproteïne, zijn vaak drinkbaar – ze worden in een bak met water geplaatst; dit verbetert het proces van “on-the-fly eten” enigszins wanneer we geen tijd hebben, maar het moet ook niet het hele gezonde dieet vervangen.

Eiwitconditioners, wei-eiwitten en maaltijdvervangers

Niet elke ruil van een maaltijd met een eiwitvervanger is qua waarde hetzelfde. U zult het gemakkelijk vinden dat sommige maaltijdvervangende cocktails daadwerkelijk ingrediënten bieden om aan uw calorische behoeften te voldoen. Aan de andere kant bevatten verschillende maaltijdvervangende cocktails verschillende eiwitpoeders of weiproteïne tegelijkertijd, ontworpen om de honger te verminderen en uw lichaam voller te laten aanvoelen. Het belangrijkste is daarom om de juiste vervanging te kiezen voor onze behoeften en het doel waarvoor we besluiten om een vervangend product in onze voeding te introduceren.

De meest populaire maaltijdvervangers – een overzicht van producten

Er zijn verschillende alternatieven voor afhaalmaaltijden in uw dieet.Deze omvatten maatregelen zoals Jenny Craig, Nutrisystem, Slim Fast, Healthy Choice en Lean Cuisine. Niet allemaal zijn ze qua samenstelling gelijk. Sommigen van hen hebben ook een prijs waardoor het voor sommige klanten onmogelijk is om van de behandeling gebruik te maken. Laten we ze allemaal één voor één bekijken.

  • Jenny Craig: Jenny Craig is niet alleen een product, maar een heel programma gebaseerd op veranderende eetgewoonten voor een gezond dieet. Naast het product – vervangingsmaaltijd van Jenny Craig – betaalt u maandelijks een vergoeding voor consulten en voedingsadviezen met een specialist van het bedrijf van de voedingsstoffenfabrikant. Volgens de website van het bedrijf variëren de voedselkosten van $ 15 tot $ 23 per dag. Kortom, het is tussen de 450 en 690 USD per maand voor het dieet van één persoon – en we besluiten vaak om de eetgewoonten van het hele gezin te veranderen.
  • Nutrisystem: Nutrisystem is een vervangend dieet dat minder dan de helft van het duurste voedingsplan, namelijk Jenny Craig, kost. Het duurste abonnement in het aanbod van de fabrikant Nutrisystem is de prijs van ongeveer 12 USD per dag. Het Nutrisystem bevat proteïnepoeder cocktails en wei-eiwitten in de meeste maaltijden en in voedingsplannen.
  • Slim Fast: Slim Fast is een van de populairste afslankprogramma’s die maaltijdvervanging gebruikt. U kunt cocktails en drankjes kopen bij de online winkel van uw plaatselijke fabrikant. Slim Fast staat bekend om zijn eiwitcocktails.
  • Healthy Choice en Lean Cuisine: deze twee dagelijkse vervangingsmiddelen voor het dieet behoren tot dezelfde categorie als bevroren maaltijdvervangers. Je besteedt ongeveer $ 10 per dag aan verse groenten en fruit als je je dieet aanvult. Een bijwerking van deze voedingssupplementen is echter een grote toename van de natriuminname, waardoor water zich kan ophopen in het lichaam. Helaas lijkt het zwelling en gewichtstoename – wat vaak indruist tegen het werkelijke doel van een dieet.

Toevoegingen zijn niet inbegrepen in de aanbieding.

Sommige substitutieprogramma’s bevatten niet al het voedsel dat u nodig hebt om te eten volgens de schatting van de voedingskosten. Kleine lettertjes worden immers altijd toegevoegd om verse groenten en fruit toe te voegen om verrijkende maaltijden te verrijken.

Als je niet voorzichtig bent, kunnen deze suikerrijke supplementen de calorie-inname ver boven de gezonde niveaus verhogen. Als u wilt afvallen, is het nutteloos om uw maaltijd te veranderen.

Om calorieën te controleren:

  • Verwijder romige en caloriearme saladedressings van uw dieet
  • Voeg geen zetmeel toe in plaats van groenten of fruit.
  • Voeg donkergroene, bladgroente toe aan uw dieet.
  • Kies groenten en fruit met een hoog vezelgehalte.

Volgens het Nutrition Journal hebben verrijkte maaltijdsurrogaten de neiging om essentiële voedingsstoffen beter te absorberen in vergelijking met een meer traditioneel dieet. ” .

WebMD vertelt ook over het belang van add-ons toe te voegen.

“Om uw fibrinevezels te versterken, kunt u altijd een paar groenten, een blikje groentesap of een stuk vers fruit aan uw bar of drankje toevoegen.”.

Wie zou voedselvervangers moeten gebruiken en wie niet?

Niet iedereen zou moeten profiteren van diëten die substituten voor voedsel bevatten. Als u een hoge bloeddruk heeft, dient u uw arts te raadplegen voordat u deze optie probeert. De meeste ingepakte maaltijden bevatten veel natrium, wat uw bloeddruk kan verhogen. Kinderen kunnen daarentegen maaltijdvervangers gebruiken, maar niet dezelfde als degenen die worden verkocht aan volwassenen voor gewichtsverlies – ze hebben hun eigen equivalenten. Merken als Boost en Pediasure bieden gezonde opties voor kinderen. Beide bevatten eiwitpoeder en sommige aroma’s bevatten wei-eiwit. Er zijn studies die de relatie aantonen tussen proteïnepoeder en het gevoel van verzadiging bij kinderen met overgewicht.

Er zijn ook potentiële interacties tussen medicijnen en bepaalde voedingsmiddelen.Neem contact op met uw arts voordat u de maaltijduitwisselingsoptie gebruikt als u geneesmiddelen op recept gebruikt.

Wat zegt de wetenschap over voedselvervangers?

Wetenschappelijke gegevens ondersteunen het gebruik van substituten voor gewichtsverlies. Er zijn veel wetenschappelijke onderzoeken die bewijzen dat ze kunnen dienen als een gezonde optie die je helpt om gewicht te verliezen en een dieet te houden. Er zijn ook veel onderzoeken die de voordelen van eiwitpoeder, wei-eiwit en maaltijdvervangers aantonen. Dit zijn de citaten: …

Voedingsdagboek

“Onze gegevens suggereren dat een dieetvervangend dieet een effectieve strategie is geweest om een aanzienlijk aanvankelijk gewichtsverlies te bereiken en om veel gezondheidsparameters te verbeteren met behoud van het lichaamsgewicht, waaronder het verminderen van ontstekingen en oxidatieve stress, twee van de sleutelfactoren die recentelijk de fundament van onze meest voorkomende chronische ziekten. “.

Dziennik Amerykańskiej Wyższej Szkoły Żywienia

“Kant-en-klare granen kunnen worden gebruikt om afvallen na consumptie te bevorderen als gecontroleerde porties in de vorm van maaltijdvervangers.

The Journal of Nutrition

“De vervanging van maaltijd is net zo effectief voor afvallen in vergelijking met een conventioneel dieet met een afslankstructuur.De beschikbaarheid van een dieet en comfort werd gunstiger ontvangen door deelnemers die maaltijdvervangers aten dan door mensen die onder het traditionele gewichtsverliesprogramma vielen.”.

Verzoeken om maaltijden te vervangen door voedselvervangers

In de afslankmarkt zijn er veel dieetopties met maaltijdvervangers.Je moet onthouden dat je redelijk bent (gebruik niet meer dan één vervanging per dag – in plaats van één maaltijd), maar sommige dikkers kunnen meer baat hebben bij iets met een laag calorische waarde of schudden als snack om hun honger onder controle te houden. Het succes van deze afslankoptie is klinisch bewezen en wetenschappelijk bewezen, dus u kunt er zeker van zijn dat u gewichtsverlies oploopt door één maaltijd te elimineren, voedingsvezels en voedingsmiddelen met veel voedingsstoffen toe te voegen en uw calorie-inname tot het noodzakelijke en gezonde minimum te beperken voor jou.

Marjoleine Nines
Over Marjoleine Nines 438 Artikelen
In het geval van Marjoleine Nines valt meer dan alleen op te letten, maar de twee grootste dingen die je moet weten, zijn dat ze sceptisch en empathisch zijn."" Natuurlijk zijn ze ook vooruitziend, rechtop en gevoelig, maar deze zijn ook in balans door haatgevoelig te zijn . Haar attente aard is echter waar ze zo bekend om is. Vaak zullen mensen erop rekenen en haar tolerantie vooral wanneer ze troost of steun nodig hebben. Niemand is perfect natuurlijk en Marjoleine heeft ook veel minder gunstige eigenschappen. Haar onaangename aard en obsessieve aard veroorzaken veel grieven op vaak persoonlijke niveaus. Gelukkig schittert haar empathie op de meeste dagen helderder.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*